Kilpailuohjeet

Kilpailuohjeet 5.3.2022 pidettäviin Viljo Vellosen muistohiihtoihin

Ladut:

kilpailussa käytetään 1, 2, 3 ja 5 km kilpalatuja 2630-Aholahden_ladut.pdf (savonlinna.fi) seuraavasti:

1 km = 1 x 1km                2 km = 1 x 2km                3 km= 1 x 3 km

5 km = 1 x 5km                8 km = 5 km + 3 km         10 km = 2 x 5km

15 km = 3 x 5 km

Aikataulu: Kilpailut alkavat lauantaina klo 11.00. Aikataulut päivitetään lopullisen osanottajamäärän varmistuttua.

Verryttely: Lauantaina kilpailun aikana verryttely sallittu lampea kiertävällä ladulla, kilpalatuosuutta lukuunottamatta sekä kuntoladulla Naistenlahden tien toisella puolen.

Palkinnot: M/N 8-12 sarjoissa palkitaan kaikki osallistujat, muissa sarjoissa kolme parasta. Palinnot jaetaan ulkona kilpailun päättymisen jälkeen.

Kilpailunumerot: Numerot noudetaan ulkoa. Kilpailunumerot palautetaan maaliin tulon jälkeen maalin läheisyydessä olevaan laatikkoon. Palauttamattomasta numerosta veloitamme 50€.

Muuta:

• Kilpailualueella noudatetaan Valtakunnallisia suosituksia ja rajoituksia sekä sosterin ohjeistusta Koronavirus - päivittyvä tilanne ja suositukset - Sosteri
  • Tapahtuman aikana toivotaan jokaisen huolehtivan osaltaan turvavälien toteutumisesta niin ulkona kuin sisätiloissa.
  • Maastohiihto on luonteeltaan laji, jossa lähikontakteja ei juurikaan synny ja sitä suoritetaan ulkotiloissa.
  • Tiedottaminen tapahtuu kuuluttamalla ja seuran sivuilla.

Savonlinnan Hiihtoseura pidättää oikeuden muuttaa matkoja ja/tai hiihtotyyliä mikäli olosuhteet vaativat. Pakkasraja -15°C

Osoite: Aholahden hiihtokeskus, Naistenlahdentie 119  57810 Savonlinna