Jäseneksi liittyminen

Tervetuloa Savonlinnan Hiihtoseuran jäseneksi ja osallistumaan tapahtumiimme! Jäseneksi voit liittyä helpoiten täyttämällä jäsentietolomakkeen. Mikäli kyse yrityksen kannatusjäsenyydestä, jäseneksi liittyminen onnistuu helpoiten täyttämällä yrityksille jäsentietolomake

Hiihtoseuran jäsenyyteen kuuluu osallistumisoikeus harjoituksiin ja vuosittainen jäsenyystiedote. Alppihiihdossa on lisäksi valmennusryhmäkohtaisia lisämaksuja. Suositellaan myös että kaikille nuorisojäsenille lunastetaan joko Skipassi tai lisenssi. Lisäksi lajikohtaisesti saattaa olla joitakin lisämaksuja riippuen siitä missä harjoitusryhmässä harjoitellaan, näistä saa lisätietoa lajien omilta sivuilta.

Savonlinnan hiihtoseuran jäsenmaksut kaudelle 2019-2020:

• lapsi   15 euroa
  • aikuinen  25 euroa
  • perhe  50 euroa
  • kannatusjäsen  50 euroa
  • yrityskannatusjäsen  100 euroa
  • kunniajäsenyys on ilmainen

Jäsenmaksulaskut lähetetään vanhoille jäsenille vuosittain syksyn seuratiedotteen yhteydessä. Uudet jäsenet voivat liittyä milloin tahansa.